سمینار کار روی آستانه‌های تاب‌ آوری اضطراب

سمینار یک‌ روزه کار روی آستانه‌های تاب‌آوری اضطراب با مدرس بین‌المللی جان فردریکسون در روز شنبه بیست و نهم مرداد ماه و توسط گروه IRISTDP بخش تخصصی مجموعه روانشناسی وفور برگزار شد. این کارگاه، ویژه متخصصان سلامت روان از جمله روانپزشکان، روانشناسان، مددکاران اجتماعی و مشاوران بود. در حین سمینار شرکت کنندگان ایرانی امکان پرسش […]

سمینار یک‌ روزه کار روی آستانه‌های تاب‌آوری اضطراب با مدرس بین‌المللی جان فردریکسون در روز شنبه بیست و نهم مرداد ماه و توسط گروه IRISTDP بخش تخصصی مجموعه روانشناسی وفور برگزار شد. این کارگاه، ویژه متخصصان سلامت روان از جمله روانپزشکان، روانشناسان، مددکاران اجتماعی و مشاوران بود.

در حین سمینار شرکت کنندگان ایرانی امکان پرسش و پاسخ همزمان را با مدرس داشتند و در پایان سمینار شرکت‌ کنندگان به بحث و گفتگو در مورد آموخته‌های خود و کیفیت سمینار پرداختند. این سمینار، سمیناری منحصر به‌ فرد بود که هم در سطح بین‌ المللی و هم در ایران با استقبال خوبی مواجه شد.

حضور چشم‌گیر شرکت کنندگان ایرانی

حضور بیش از پنجاه نفر از ایرانیان در میان  یکصد مخاطب این سمینار، نویدبخش علاقه و توجه روان‌شناسان و درمانگران کشورمان به امر آموزش و ارتقاء مهارت‌های تخصصی است. ما در مجموعۀ روانشناسی وفور و گروه IRISTDP، برگزار کنندگان بین‌المللی در استرالیا و مدرس دوره، جان فردریکسون، به این همکاری به‌عنوان نقطۀ عطفی موثر در «آیندۀ روانشناسی ایران» امیدواریم و به‌ زودی نیز فرصت‌های تخصصی مشابهی را که در سطوح مختلف آموزشی برنامه‌ریزی شده‌اند، به شما ارائه خواهیم داد.

ویژگی‌ سمینار‌های برگزار شده در مجموعه روانشناسی وفور

سیمنارهایی که در مجموعه روانشناسی وفور برگزار می‌شود دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است. یکی از این مشخصه‌ها ترجمه همزمان و تخصصی است. این سمینار به صورت تخصصی و همزمان به زبان فارسی نیز ترجمه می‌شد و افراد حاضر می‌توانستند علاوه بر شنیدن صدای مدرس به زبان اصلی، از ترجمه تخصصی نیز بهره ببرند.

گزارش تصویری سمینار کار روی آستانه‌های تاب‌ آوری اضطراب

 

راه‌های تماس با ما:

تماس با وفور