دکتر امیر منشی

امیر منشی

در این مطلب به معرفی آقای دکتر علیرضا (امیر) مَنشی ازغندی می پردازیم.

دکتر امیر منشی؛ روانشناس، روان‌درمانگر، بنیانگذار و مدرس دوره مهارت های زندگی وفور هستند. ایشان دارای مدرک دکترای سلامت هستند. همچنین دارای پست دکترای بیماری‌هاى روان‌تنى و روان‌درمانى از دانشگاه آلبرت لودویگ فرایبورگ آلمان هستند. همچنین دکتر منشی، روان‌درمانگر پویشی و فارغ التحصیل از انجمن بین المللی درمان‌های پویشی، تجربه‌ای (IEDTA) هستند.

دکتر امیر منشی مدرس دوره زندگی سالم وفور

سمت سازمانی آقای دکتر امیر منشی

آقای دکتر منشی در سال‌های گذشته، رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات روان‌شناسى و مشاوره “جان زیبا ” که اینک به «روبراه» تغییر نام داده و تحت نظر سازمان بهزیستی هستند. علاوه بر این در حال حاضر رئیس و صاحب امتیاز مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره “وفور” تحت نظر سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و وزارت ورزش و جوانان هستند.

آقای دکتر منشی دارای پروانه فعالیت حرفه‌ای از سازمان نظام روان‌شناسی ایران و عضو چندین انجمن علمی کشوری بوده و در حال حاضر نیز قائم مقام انجمن مطالعات روان‌درمانى ایران هستند. ایشان نایب رئیس و عضو پژوهشکده‌ آینده پژوهی خانواده و اعتیاد در حوزه روانشناسی و سلامت روان می‌باشند.

دکتر علیرضا (امیر) منشی در کنار دکتر آلن عباس
دکتر منشی و آلن آباس

سوابق سوپروایزری آقای دکتر منشی

ایشان شاگرد استادان صاحب‌نام روان‌پویشی دنیا و دارای بیشترین مدت دریافت دوره سوپرویژنی در بین همکاران ایرانی خود در رویکرد ISTDP (رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت) نزد نوابغ جهانی این رویکرد هستند.

  • گذراندن بیش از ۱۰ سال سوپرویژن با “جان فردریکسون” نابغه روان‌درمانی و استاد بین المللی
  • گذراندن دوره سه ساله سوپرویژن با خانم «ژوزت تن هاوه دلابی» در برلین
  • گذراندن دوره سوپرویژن با «کیس کرنلیسون»، روان‌درمانگر و سوپروایزر از هلند
  • گذراندن تعدادی از بلاک‌های سوپرویژن با «رابرت نبورسکی»، روان‌درمانگر و سوپروایزر معروف کالیفرنیا
  • حضور و مشارکت در اکثر سمینارهای برگزار شده توسط دکتر آلن آباس مدرس و مؤلف و استاد دانشکاه بین‌المللی از کانادا در ۷ سال گذشته
  • فارغ‌التحصیل از بنیاد روان‌پویشی کوتاه‌مدت (ISTDP) هلند و انجمن بین‌المللی درمان‌های پویشی تجربه‌ای برلین (IEDTA)

آقای دکتر امیر منشی روانشناس و رواندرمانگر پویشی

معرفی دکتر منشی در انجمن بین المللی IEDTA

انجمن بین المللی روان‌پویشی تجربه‌ای (IEDTA)، شناخته شده‌ترین و فراگیرترین سازمان بین‌المللی و غیرانتفاعی است که با سابقه‌ای بیش از ۲۰ سال، به منظور توسعه، اشاعه، حمایت و انجام تحقیقات علمی در حوزه درمان‌های پویشی تجربه‌ای (EDT) فعالیت می‌کند. اعضای این انحمن، روان‌درمانگران و محققانی هستند که از نقاط مختلف دنیا با این انجمن همکاری می‌کنند.

شما می‌توانید برای مطالعه رزومه آقای دکتر منشی به لینک زیر مراجعه نمایید

https://iedta.net/therapists/alirezaamir-maneshi-azghandi-phd/

مدرس دوره مهارت‌های زندگی سالم “وفور”

ارائه آموزش‌های کاربردی و تجربه‌ای به هزاران شاگرد از اقشار مختلف جامعه در داخل و خارج کشور، در طول چند دهه فعالیت، از موارد درخشان کارنامه دکتر مَنشى است.

ارائه این آموزش‌ها به صدها روان‌شناس که اکنون به عنوان همکارِ مدرس یا روان‌درمانگر به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در مؤسسات نامبرده در کنار ایشان مشغول فعالیت می‌باشند، ایشان را به یکی از تأثیرگذارترین روانشناسان ایران تبدیل کرده است.

دکتر منشی در کنار جان فردریکسون نابغه روانشناسی
دکتر امیر منشی و جان فردریکسون

کتاب‌های ترجمه شده دکتر امیر منشی

دکتر امیر منشی، مترجم کتاب‌های پرفروش دروغ‌هایی که به خود می‌ گوییم و چای با فروید و چندین کتاب دیگر در حوزه‌ی روان‌پویشى نیز هستند.

پروژه‌هاى زیادى در سطح ملى توسط شاگردان ایشان در حوزه هاى کسب و کار و اجتماعى تحت نظر ایشان شکل گرفته که بعضا رتبه‌هاى یک حوزه خود شده‌اند.

به اذعان هزاران نفر ملاقات با دکتر «امیر مَنشی» و آموزش گرفتن از ایشان، جزو اثر‌گذارترین و به‌یادماندنی‌ترین رویداد‌ها و نقطه عطف زندگی‌شان بوده است .

کتاب دروغ هایی که به خود میگوییم ترجمه امیر منشی
کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم ترجمه دکتر امیر منشی

راه های تماس با ما:

تماس با وفور