برگزاری کارگاه آداب و آئین حرفه‌ای در کسب و کار

کارگاه یک روزه مقدماتی آداب و آئین حرفه‌ای در کسب و کار توسط دپارتمان روانشناسی صنعتی و سازمانی مجموعه روان‌شناسی وفور برگزار شد. این کارگاه یک روزه در تاریخ جمعه ۱۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار شد‌. در این کارگاه  به بررسی اصول رفتار حرفه‌ای در کسب‌و‌کار پرداخته شد و […]

کارگاه یک روزه مقدماتی آداب و آئین حرفه‌ای در کسب و کار توسط دپارتمان روانشناسی صنعتی و سازمانی مجموعه روان‌شناسی وفور برگزار شد.

این کارگاه یک روزه در تاریخ جمعه ۱۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار شد‌. در این کارگاه  به بررسی اصول رفتار حرفه‌ای در کسب‌و‌کار پرداخته شد و همچنین مباحث متنوعی از جمله اتیکت‌های کاری و اجتماعی بررسی شد و شرکت‌کنندگان با هنجارهای مهم در این زمینه آشنا شدند.

در ادامه کارگاه، افراد شرکت‌کننده به بیان نظرات و دغدغه‌های خود در مورد انواع رفتارهای سازمانی پرداختند. به گفته افراد حاضر در کارگاه، مدرسان اتیکت‌های بسیاری را که برای افراد، تجار و  کسب و کارها مهم و ضروری است توضیح دادند؛ مواردی که هم در رشد سازمان و هم در رشد فردی اثرگذار و کاربردی هستند.

شرکت‌کنندگان، حضور در این کارگاه را برای صاحبان تجارت، بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها، سازمان‌ها، برندها، استارتاپ‌ها و ارائه‌کنندگان خدماتی که مراجع و مشتری حضوری یا آنلاین دارند مفید دانستند.

مدرسین کارگاه آداب و آئین حرفه‌ای در کسب و کار

مدرسین کارگاه آداب و آئین حرفه‌ای در کسب و کار، دکتر امیر منشی روان‌درمانگر و دکتر مهشاد مهنا دکتری مدیریت رفتار سازمانی و دکتری مدیریت کسب کار بودند.

 

لازم به ذکر است که دوره‌ی پیشرفته این کارگاه قرار است به زودی برگزار شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام مجموعه روانشناسی وفور از جزئیات‌ برگزاری کارگاه‌ها مطلع شوند.

شما میتوانید مقاله روانشناسی صنعتی و سازمانی چیست را از اینجا بخوانید

در ادامه، تصاویری از این کارگاه را مشاهده می‌کنید.