وفور خردسالان (۵ تا ۷ سال)

ثبت نام دوره

در این مطلب میخواهیم در رابطه با وفور خردسالان  صحبت کنیم. این دوره با مربی گری خانم مریم بخارائی و تحت نظارت آقای دکتر امیر منشی برگزار میگردد. آموزش کودکان خردسال ۵ تا ۷ سال به معنای فراهم کردن فرصت‌هایی همیشگی برای یادگیری فعال است.

در دوره چه آموزشی داده میشود؟

در دوره وفور خردسالان (۵ تا ۷ سال) کودکان آموزش میبینیند که هنگام فعالیت، ابتکار، کنجکاوی، تدبیر و کاردانی و اعتماد به نفس خود را نیرو می‌بخشند. ویژگی‌هایی که در سراسر زندگی به آن‌ها کمک می‌کند.

احترام و اعتماد به توانایی کودک برای ساختن خود در محیطی مطلوب نهفته است. محیط مطلوب به کودکان فرصت می‌دهد که هر یک با ریتم یگانه خود و با کمک همسالان و تسهیلگر، فرآیند یادگیری را ادامه دهند. کودکان یادگیرنده‌های متفاوتی هستند و تطبیق محتوای دوره با نیازهای گروه سنی نکته‌ا‌ی قابل توجه و تأمل است.

شما می‌توانید برای اطلاعات از دوره های مهارت زندگی سالم کودکان از بدو تولد تا ۱۲ سال در مجموعه روانشناسی وفور روی لینک کلیک کنید

 

اهمیت دوره وفور خردسالان (۵ تا ۷ سال)

فعالیت‌ها به صورت متعادل طراحی می‌شوند. مهارت‌هایی که به چالش نیاز دارند با فعالیت‌هایی که کودک از قبل آشناست، علاقه نشان داده و به اتمام رسانده است. نیاز به استقلال و ایجاد ارتباطات اجتماعی در بیشتر کودکان و اغلب در خانواده‌های کم جمعیت و غالبا تک فرزندی دیده می‌شود. زمانی که قرار است به جامعه ورود پیدا کنند، ممکن است با تحربیاتی ناخوشایند همچون محور توجه نبودن، پذیرفته نشدن در گروه همسالان و حتی بزرگسالان روبرو شوند.

چه خوب است که کودک در این راه، کوله‌بار مجهزی داشته باشد.

خود را از نظر ظاهری و توانایی تا حدودی بشناسد. با آگاهی از کارکرد اعضای حیاتی بدنش، برای مراقبت از آن‌ها تلاش کند. چه خوش‌تر که بتواند دلیل بروز احساس‌هایش را با وضعیت بدنی‌اش لینک کند. این سطح از آگاهی کمک می‌کند تا کودک اضطرابش را در موقعیت‌های تکرار شونده تنظیم کند.

وفور خردسالان در تلاش است تا کودکان را در این برهه‌ی جدید از زندگی، همراهی کند.

“مریم بخارایی مربی دوره وفور خردسالان (۵ تا ۷ سال)

راه‌های تماس با ما:

تماس با وفور


ثبت نام دوره